Pod Grzechoczącymi Koścmi

Strona główna

MENU

SONDA

7

Sie 11

Dzikonowe wieści na tydzień przed konwentem!

DZIKA ZWIERZYNA I POLOWANIA

Panel dyskusyjny dla mistrzów gry i graczy poprowadzi pan Dietmar Serafin – dyrektor Muzeum Ziemi Piskiej, znawca historii i kultury mazurskiej; popularyzator gwary mazurskiej; myśliwy i przyrodnik. Jeżeli nie wiecie, jak wiarygodnie opisać polowanie lub jak zorganizować drużynę do podchodów i naganiania, to nasz gość – urodzony gawędziarz – opowie Wam o tym w sposób przystępny i kompetentny.

GAMES ROOM NA DZIKONIE

Informujemy, że na Dzikonie będzie także dostępny przez całą dobę Games Room. Nie obiecujemy gruszek na wierzbie, i w tej chwili możemy obiecać jedynie gry dostępne w prywatnych kolekcjach organizatorów oraz te dostarczone przez Stowarzyszenie Avangarda, ale liczymy, że uda nam się listę dostępnych tytułów jeszcze powiększyć.

SZKOŁA KONWENTOWA DZIKONU

Długo to trwało, ale w końcu możemy poinformować oficjalnie , że szkołą konwentową Dzikonu będzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika mieszcząca się przy ul. dra Wł. Klementowskiego 2. Informacje o sposobie dotarcia do szkoły z dworców PKP i PKS na stronie internetowej konwentu.

SLEEP ROOM DZIKONU

Nie wiem, czy już się chwaliliśmy, ale Sleep Room Dzikonu znajduje się w sali gimnastycznej posiadającą nawierzchnię z miękkiej pianki. Tuż obok znajdują się odrestaurowane prysznice, a przynajmniej część szkoły jest klimatyzowana.

KOSZULKI DZIKONU

Na konwencie będzie można zakupić jedną (lub więcej) z puli zaledwie 30 (!) dzikonowych koszulek w bardzo atrakcyjnej cenie! Wzór możecie obejrzeć na stronie konwentu.

PROGRAM BLOKU DZIECIĘCEGO
Prezentujemy program bloku dziecięcego na Dzikonie:
Sobota:
  • 12-17 – Malowanie buziek dla najmłodszych
  • 14-17 – Wyprawa Tobiaszów – opowieść z udziałem słuchaczy
  • 17-18 – Logiczne gry i zabawy – „Wieże Hanoi”
  • 18-19 – Prezentacja gry planszowej – niespodzianki
Niedziela:
  • 10-12 – Czy ktoś widział Dzikuna? – konkurs rysunkowy
  • 12-14 – Polowanie na Dzikuna – prezentacja autorskiej gry planszowej
  • 14-16 – Dzikun! Robimy maskotkę Dzikonu
LARP NA OTWARCIE DZIKONU

Zapraszamy na LARPa rozpoczynającego Dzikon w klimacie Wampira: Maskarady. Już piątek od 21-22 do 4 rano na placu przed neogotyckim ratuszem w Piszu:

Gdy Daniel przejmował władzę w Piszu, Wampiry z wielkich miast uważnie się mu przyglądały.”Wielkie” wampiry na długo zapomniały o małym przewrocie, który miał miejsce dwa lata temu na Mazurach.

Na wieść o planowanym przyjęciu do niewielkiego mazurskiego miasteczka zjechało się wielu ciekawskich w poszukiwaniu silnych sojuszy, ciekawych znajomości, jak również z czystej ciekawości. Zebranie takiej ilości Spokrewnionych w małym mieście musi sprowadzić kłopoty…

Prosimy o szybkie zgłaszanie swojego uczestnictwa pod tym adresem.

Drużyny 5 osobowe, prosimy o następujące informacje:

 

 

Członkowie Koterii Nazwa Koterii
1.
2.
3.
4.
5.

 

 

Poza tym przewidujemy również wolnych strzelców (o poniższe informacje prosimy wszystkich graczy):

 

Imie i nazwisko postaci
Klan i pokolenie Podstawowe klany, bez malkaviana, do 10 pokolenia
Krótki życiorys Kto i z jakiego miasta, dlaczego przyjechał
Dyscypliny Po 5 punktów na dyscypliny
Imie i Nazwisko gracza

(Nick)

 

Wszystko odbywa się w 2011 roku, klany do wyboru ze starego Świata Mroku

 

 

Źródło: Dzikon



Współpracujemy
Q-workshop EA Polska Fabryka Słów Wydawnictwo Portal Cenega Kuźnia Gier