Pod Grzechoczącymi Koścmi

Strona główna

MENU

SONDA

15

Mar 11

Nowy sklep internetowy… pod auspicjami Fabryki Słów!

Jak widać nie tylko przeprowadzka do nowego biura jest nowością w Fabrycznym świecie. Wydawnictwo postanowiło rozwinąć swoją działalność i otworzyć swój własny sklep internetowy. Zresztą poczytajcie sami…

.

 

W środę w samo południe ruszyła wersja testowa sklepu Fabryka.pl, oferującego książki, muzykę, filmy, gry i multimedia. Wszyscy, którzy zrobią zakupy do końca marca 2011 roku w nowym sklepie otrzymają 10% rabatu*. Właścicielem serwisu jest Fabryka Słów – wydawnictwo literatury fantasy, które nieustannie rozwija i poszerza swoją działalność.

Fabryka.pl to sklep, który wyróżnia się spośród innych na rynku. Szata graficzna i hasło przewodnie: „Fabryka.pl, ponad normę” to zabawa konwencją socrealizmu. Istotnymi cechami serwisu są: sprawna obsługa (wysyłka w 24h), atrakcyjna cena, doradztwo, szeroka oferta i human face – przedstawienie zespołu i recenzentów. Nowy sklep sprzedaje kulturę, rozrywkę i wiedzę. Chce działać ponad normę – poprzez lepsze oferty, bardziej zaangażowany zespół i atrakcyjniejsze ceny. W swojej ofercie ma: 638 tysięcy książek (w tym bogatą ofertę książek obcojęzycznych), 60 tysięcy płyt z muzyką, 9 tysięcy filmów oraz 2,5 tysiąca gier i programów multimedialnych.

.
Chcemy być najlepsi na rynku. Nasza oferta jest bardzo konkurencyjna. Oferujemy wyjątkowe promocje, przedpremierową sprzedaż wybranych tytułów oraz unikalne akcje np. sprzedaż sygnowanych książek. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z doradczej aplikacji, pomocy pracowników sklepu i rekomendacji społeczności – mówi Sonia Piskorska, Dyrektor Zarządzający Fabryka.pl.

.
Poruszanie po sklepie odbywa się w sposób intuicyjny, można przeglądać produkty w wielu kategoriach, zapoznać się ze zdaniem innych internautów, pochwalić się zakupami na Facebook’u oraz szybko znaleźć poszukiwaną książkę, płytę czy grę.

.

Cieszy nas fakt, że udało się pomyślnie zakończyć prace nad wersją beta Fabryka.pl. Sklep powstał w oparciu o system TYPO3 umożliwiający szybką rozbudowę funkcjonalności oraz dużą skalowalność. Wersja beta nie jest wersją ostateczną. Oficjalnie ruszamy 1.04.2011 z rozbudowaną wersją sklepu, promocjami oraz komunikacją dwustronną – mówi Artur Karczykowski – dyrektor zarządzający Agencji Interaktywnej EVO, która stworzyła sklep.

Źródło: Fabryka Słów



Współpracujemy
Q-workshop EA Polska Fabryka Słów Wydawnictwo Portal Cenega Kuźnia Gier