Pod Grzechoczącymi Koścmi

Strona główna

MENU

SONDA

16

Maj 11

Oficjalny komunikat firmy CD-Projekt w sprawie problemów z aktywacją gry Wiedźmin 2

Minęło już 12 godzin, a aktywacja edycji kolekcjonerskiej wciąż nie jest możliwa. Gracze są zawiedzeni i rozgoryczeni, zobaczmy zatem jakie jest oficjalne stanowisko CD-Projekt:

„Instalacja i aktywacja Wiedźmina 2 – informacje techniczne.

Proces instalacji i aktywacji gry Wiedźmin 2, to przede wszystkim połączenie z serwerami secuROM w celu sprawdzenia oryginalności kopii. Oprócz tego jednak, opcjonalnie każdy gracz może zarejestrować grę, pobrać DLC (zarówno te dostępne w pudełkowych wersjach oraz specjalną darmową przygodę „Kłopoty z Trollem”, przygotowaną specjalnie na premierę gry) lub dodatkowe pakiety językowe.

Ponieważ bardzo nam zależy na tym, aby system rejestracji i aktywacji wszędzie działał tak samo i każdy z Was mógł w pełni cieszyć się grą, odblokowanie kluczy Edycji Kolekcjonerskiej może się opóźnić. Wina za to leży |po stronie firmy CD-Projekt – red|, przepraszamy wszystkich fanów. Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, abyście mogli uruchomić swoje Edycje Kolekcjonerskie Wiedźmina 2 jeszcze dziś w nocy. Naszym absolutnym priorytetem jest, aby Wasza przygoda w świecie Wiedźmina 2 rozpoczęła się jak najszybciej i nie przestaniemy pracować dopóki rejestracja i aktywacja nie zacznie w pełni działać.”

Na wszystkie pytania odpowiadamy na bieżąco na naszej stronie www.thewitcher.com, oraz pod adresem e-mailowym pomocy technicznej: tw2support@thewitcher.com.”

W chwili obecnej próbujemy uzyskać od wydawcy szczegóły całej sprawy, obecnie wiemy tylko tyle, że CDP pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

|AKTUALIZACJA|

Jak poinformował wydawca na oficjalnej stronie gry „postępy są, ale wciąż nie mam konkretnej godziny. Przed pierwszą na pewno nie |uda się rozwiązać problemu – dop. red.|.”

|AKTUALIZACJA 2|

„Przed świtem zagracie – obiecujemy.” to najnowsza aktualizacja postępu prac. W Warszawie słońce dziś wstanie o 4:39.

|AKTUALIZACJA 3|

„Pracujemy ze wszystkich sił, jesteśmy coraz bliżej uruchomienia procesu aktywacji i rejestracji Wiedźmina 2!” – to ostatnia aktualizacja oficjalnego facebooka wydawcy.

|AKTUALIZACJA 4|

„Problem nie leży po stronie DRM. Chodzi o uaktualnienia. Testujemy ściąganie – zawartość już jest na serwerze. Musimy mieć 100% pewności, że każdy będzie mógł ściągnąć bez problemów.” – za oficjalną stroną gry.

|AKTUALIZACJA 5|

„Problem prawdopodobnie znaleziony. Pełne przetestowanie i usunięcie go wymaga kolejno kompilacji paczki z uaktualnieniem, wrzucenia na serwer i ściągnięcia na świeżo zainstalowanej grze. Drużyna (Q)A właśnie zaczęła – do świtu czasu wciąż dość.” – jak można przeczytać na oficjalnej stronie Wiedźmina.

|AKTUALIZACJA 6| „Krzysiek testuje pod tak zwaną presją fanów…” – tyle mówi ostatnie ćwierkniecie z twittera wiedźmińskiego. Wcześniej potwierdzono świt jako deadline. W momencie tej aktualizacji zostało 5 minut do „godziny zero”.

|AKTUALIZACJA 7| Świt nadszedł i ptaszki na tweeterze zaćwierkały: „Obiecuję, że nie będziemy was dłużej trzymać. Za max. kwadrans ostateczna informacja – TAK/NIE. Przepraszamy.”

|AKTUALIZACJA 8| Po kolejnych 45 minutach pojawiła się dłuższa wiadomość na wiedźmińskim tweeterze: „Dokładnie jak HulkRampage napisał i dokładnie jak pisaliśmy jeszcze późnym wieczorem. Nie ustaniemy w wysiłkach – gry jeszcze nie uruchomiliście tylko dlatego, że nie możemy z czystym sumieniem zagwarantować że uaktualnienia zadziałają u 100% z Was. Nie gniewajcie się, ale 90% nam nie wystarcza.” Jest godzina 5:30.

|AKTUALIZACJA 9| Minęły kolejne dwie godziny. Tweeter ćwierka: „Zdajemy sobie sprawę, że jesteście zawiedzeni. Cały zespół pracuje bez przerwy i obiecujemy że nie przestanie do momentu aż gra będzie działać. Wszystkim.”

|AKTUALIZACJA 10| I dalej: „Przepraszamy wszystkich, którzy czekają całą noc (i ranek). Bynajmniej nie chcemy powiedzieć że się poddajemy – wręcz przeciwnie, jesteśmy coraz bliżej celu. Obiecujemy też wyciągnąć wnioski na przyszłość.” Optymizmem to mimo wszystko nie napawa…

|AKTUALIZACJA 11| Jest nadzieja? Bo jakoś tak konkretniej ćwirnęło: „Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wytrwali. Ponownie przepraszamy. Odblokowywanie serwerów uaktualnień właśnie ruszyło. Ponieważ jest ich dużo i są rozsiane po całym świecie – proces musi potrwać. Zaczął się kilka minut temu, a dla niektórych użytkowników może potrwać nawet do dwóch godzin. Jeszcze raz dzięki! Jeszcze raz sory!”

|AKTUALIZACJA 12| Jak donosi CDP „lada moment będzie już działało, czekamy tylko aż uaktualnią się serwery!”

|AKTUALIZACJA 13| „Z przyczyn technicznych tymczasowo niemożliwe będzie zalogowanie się do konta powiązanego z pierwszą grą Wiedźmin. Prosimy o utworzenie nowego konta. Sytuacja wkrótce zostanie rozwiązana za pomocą opcji połączenia ze sobą kont. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.” – za oficjalną stroną gry.

Źródło: www.gram.pl



Współpracujemy
Q-workshop EA Polska Fabryka Słów Wydawnictwo Portal Cenega Kuźnia Gier